Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Oplevelsesesgaver I/S (WhatTheKartoffel.dk) CVRnr. 42932906

Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og WhatTheKartoffel.dk

Leveringstidspunkt og transport: Levering af varer fra WhatTheKartoffel.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Leveringstid er normalt 1 dag til produktion + 1 dag til afsendelse + 2 - 5 dage til forsendelsen. Vi bestræber os altid på at producere og sende din hilsen hurtigst muligt, men er i dao's nåde med hensyn til leveringstiden. 
 
Pris og betaling: I denne butik kan du bestille dine varer online og betale med MobilePay, Dankort, VISA, MasterCard og Google Pay. Alle priser på WhatTheKartoffel.dk - på webadressen http://www.WhatTheKartoffel.dk - er i danske kroner og inkl. dansk moms.

Betalingen bliver trukket på din konto, så snart ordren er afgivet, da varen er et specialfremstillet produkt, som ikke kan leveres retur (læs mere under fortrydelsesret).

Fortrydelsesret: WhatTheKartoffel.dk tilbyder ikke fortrydelsesret, da samtlige af vores varer er specialproducerede (med en besked og/eller et billede).

Hver kartoffel er et unikt produkt, produceret efter dine personlige ønsker. Ifølge Forbrugeraftaleloven er der derfor ikke fortrydelsesret på produktet. Jf. forbrugeraftaleloven §18, stk. 2. (3), fortrydelsesretten gælder ikke for: "3) levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg".   

Reklamation: Hvis produktet ikke lever op til din forventning med hensyn til kvalitet, så kontakt os, så vi sammen kan finde en løsning. Vil du annullere en ordre så kontakt os straks, for hvis ikke din specialdesignede kartoffelhilsen endnu er sat i produktion, kan vi returnere din ordre.
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation. Reklamationsretten dækker fejl, som var til stede, da du købte produktet. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til WhatTheKartoffel.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet. 

Klagemuligheder 
Klager over produkter kan sendes til: whatthekartoffel@gmail.com 

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

www.forbrug.dk For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu Ved klage skal vores email adresse angives: whatthekartoffel@gmail.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.